2013. június 5., szerda

Prológus

Biztosan voltatok már olyan helyzetben, hogy úgy éreztétek, hogy összetörtek, megaláztak. Nos, ez az emberek többségével előfordul. Van hogy egy kisebb, viszont van mikor egy nagyobb fajtája mutatkozik meg. Van hogy egész mélyen, a szívedben sebeznek meg, de van amikor csak egy pofont kapsz. Valakinek a pofon egy hatalmas katasztrófát jelent, de van olyan is akinek csupán egy legyintést. De senki sem érzi át úgy az élettől kapott pofont, mint mi, saját magunk. Szörnyű érzés, mikor az emberek megutálnak, ha hibáztunk vagy ha megaláztak, de még szörnyűbb az, ha saját magunkat utáljuk ezek miatt.
Van egy lány, akinek tönkretették az életét és ezért magát hibáztatta. Hallgassátok meg az ő történetét:

"14 éves voltam, mikor egy ismeretlen ember megerőszakolt. Késő este, a barátnőm bulijából tartottam hazafelé, London utcáin sétálva, mikor az ember elkapott és tönkre tett. Egy barátom talált rám, az egyik zsákutcában.
Hetekig, hónapokig sírtam és féltem bárhová is egyedül elmenni. Mindenért magamat hibáztattam. Szitkozódtam magammal, amiért nem hallgattam a szüleimre, idézem: Ne maradj sokáig!  De szerencsémre a történtek után is mellettem álltak, így nem volt akkora a teher, de mégis hatalmasnak éreztem. Csak három ember tudott erről az egészről. A szüleim és a fiú, aki "megmentett".
Egy év elteltével elegem lett a folytonos keservességből és félelemből. Elhatároztam, hogy újjászületek. Elkezdtem terápiára és pszichológushoz járni. Próbáltam magam egyre erősebbé és bátrabbá tenni. Még edzeni is jártam. Bokszolni kezdtem, ezzel is segítve a stressz levezetését.
A tervem sikerült. Két év alatt újra megerősödtem és bátornak éreztem magam, mégis féltem a fiúktól. Senkit nem engedtem közel magamhoz, míg nem jött egy srác, aki megértett és megvédett. Mind ez 17 évesen történt velem. Akkor újra érezni kezdtem és beleszerettem a szerelembe.
Mikor betöltöttem a 19-et, végre el tudtam szabadulni. Úgy döntöttem beköltözök London belvárosába. Most is ott élek. Egy kicsi házba, közel a Hyde Park-hoz..."


Érdekel hogy mik történtek a lány további életében? Esetleg kíváncsi vagy egy bővebb sztorira? Akkor olvasd el az életéről szóló történetet...
(2-3 komment és tetszik és jön az első rész! :))

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyoon tetszeet, picit rövid de jó..kövit gyorsaan!!! :)) :*

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó...következőt! :* ♥

    VálaszTörlés
  3. :)már várom a kövit de nagyon

    VálaszTörlés
  4. Már alig vártam a prológust. És már most nagyon tetszik. :) Alig várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenki! :) Jennifer nem iratkoznál fel, kérlek?:33

    VálaszTörlés
  6. Ez szuper jó lett!
    A történet is tanulságos.
    Folytatást ! :* :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem eddig nagyon tetszik, bár lehetne kicsit hosszabb is.:) De eddig jó és csatlakoznék az előttem hozzászólóhoz, miszerint tanulságos. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik. :) Nagyon jól írsz. :)

    VálaszTörlés
  9. köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! ...az első részhez is komizzatok, kérlek! :))

    VálaszTörlés
  10. Csak egyéni kölcsönt és egy Pedro Jerome úr és az ő hitelszervezetének jogosult kölcsönét kértem 3% -os kamatlábbal. A jövő hónapban megkezdem a kölcsön -visszafizetést Pedro Jerome a pedroloanss@gmail.com címen az egyéni vagy jogosult hitelekhez, amelyek egyszerű kölcsön -visszafizetéssel rendelkeznek, mint az enyém.

    VálaszTörlés